FOKUS NA DETAL,  INSPIRACJE,  MODA,  ŁADNE KWIATKI

SS17 Campaign

Kampanie największych marek na sezon wiosenny pokazują, że naturalność i normalność wkroczyła na dobre do świata mody. Nie ma godzinami dopracowywanej scenografii, mocnych makijaży i ufryzowanych włosów. To jest super, bo w końcu jest tu przestrzeń dla każdej z nas, nie tylko dla blogerek i osób zajmujących się modą zawodowo. Można iść do pracy w garniturze od Jil Sander? Można. Na spacer z dzieckiem w sukience od Celine? Na zakupy ze Stellą McCartney? Moda jest dla wszystkich, nie tylko młodych, chudych, próżnych czy bogatych. Korzystajmy.


Stella McCartney
Marni
 
 Loewe

Materiały i inspiracja na wpis z vogue.ru

4 komentarze

  • Aleksandra

    A ja do Ciebie z tematem zupełnie niedotyczącym posta. Jesteś zadowolona z platformy na której masz swój sklep? Jestem właśnie w trakcie zakładania sklepu internetowego i szukam platformy pod niego, stąd pytanie. Jest na tyle intuicyjna, że ogarniasz ją sama czy masz informatyka?
    • Soie

      Wszystko sama, dlatego tak wygląda:D Nie wiem jak jest u konkurencji, ale nawet jakbym miała sie czegoś czepiać, to nie ma za bardzo czego. Produkty dodaje sie łatwo, jak czegoś potrzebowałam, to migusiem odpisywali, szablony przyzwoite i można za dopłatą pomarudzić i dopasować pod siebie. Ogólnie polecam :) Co fajnego będziesz sprzedawać?
  • Aleksandra

    dziękuję za odpowiedź!
    Właśnie Twój wygląda super, dlatego pozwoliłam sobie zapytać. Jest czytelny i z łatwością można wszystko znaleźć.
    Jestem w trakcie dogrywania z hurtownią, ale postawiłam na końcówki kolekcji typu cos, &other stories, moss copenhagen ;)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany.